Cerebrális kalandjaim

Cerebrális kalandjaim

2021. 11. 21. Vasárnap

2021. november 30. - Shatzee

Szomorúan ébredtem Saci miatt, de a reggeli rutint nem adtam fel. Felöltöztem, fésülködtem, de elég robotikusan. Reggelire megint kefir volt. Lehet, hogy nekem kellene belőle valahogy sajtot előállítanom? Kezdek egészségtelenül fixálódni a sajtra.

 

 

A délelőttöt legalább feldobja, hogy jöhetnek látogatók. Már nagyon hiányzik K, most pedig különösen. Cuki néni jelezte, hogy segítsek neki. Annyit írt a papírjára, hogy "Mikor jön?" és a telefonjára mutatott. Mondtam, hogy megkérdem, persze. Felhívta a lányát, rögtön felvette. Mondta, hogy igyekszik, de 3 gyereke van, és össze kell készülniük, mert bár ők nem jöhetnek be, otthon sem hagyhatja őket egyedül. Megköszöntem, aztán mondtam Cuki néninek, hogy mindjárt itt is lesznek. Kicsit idegesnek tűnt. Szerintem nem szereti, hogy ki van szolgáltatva a lányának, valószínű, hogy eddig fordítva volt, ő segítette inkább.

 

 

Először Vagány nénihez jött egy barátnője, hozott neki virágot. A szobában lévő asztalra tette, kis vázába. Hihetetlen, mennyit számít egy aranyos kis csokor. Üde kis színfoltja lett a szobának. Látszott, hogy nem virágboltból van, valószínúleg a kertjéből. Ettől még aranyosabbnak tűnt.

 

 

Cuki néni lánya is megjött. Fáradtnak tűnt, és nagyon vékonynak. Elegáns ruhában volt. Hozott mindent Cuki néninek, de nem tűnt felhőtlennek a viszonyuk. Egyszer még azt is mondta, hogy Cuki néni lehetne kicsit türelmesebb. Mindkettejüket értem. A fáradt, 3 gyerekes anyukát is, és a kontrollvesztett, kiszolgáltatott idős nőt is.

 

 

VIP néni már nagyon várta a lányát, sokat sétált a folyosóra, hogy mikor jön. Végül meg is jött, már a megjelenésén látszott, hogy erős nő, aki nem hagyja magát legyűrni. Ekkor VIP néni olyan remek színészi teljesítményt nyújtott, hogy ebéd után szerintem Vicces ápoló kiosztott neki egy Oscart. Befeküdt az ágyba, és arra panaszkodott, hogy nem tud járni, gyenge, sőt, egyáltalán nem tud felkeni. A lánya gondolom nem ekkor látta először ezt a színdarabot, és megmondta neki, hogy gyógyuljon meg, de ne hergelje bele magát még jobban abba, hogy kórházban van. Mindezek mellett értem VIP nénit is, ijedt és gondoskodásra vágyik, a lánya pedig egy megbízható, biztos pont.

 

 

És végre megjött K is. Borzasztó jó érzés volt megölelni, nagyon hosszan öleltük egymást. Maszkban volt, de láttam rajta, hogy rettenetesen fáradt, és úgy általában is elege van a sok szarból. Vagy csak legalább ne hullámozna. Hozott nekem innivalót és ruhákat, bár pontosan nem tudtam megmondani, meddig leszek még bent. Kicsit pityeregtünk Saci miatt, de minden másról is beszélgettünk.

 

 

Dél körül szépen hazaszállingózott mindenki. Ebédre csirkemell volt párolt zöldséggel és bulgurral, és piskóta. Kifejezetten finom volt.

 

 

Délután roppant érdekes dolgokat csináltam, olvastam kicsit, sorozatot néztem és sokat gondoltam Sacira.

 

 

Az egyik gyógyszerem egy speciális vízhajtó, aminek az agyvizet is csökkentenie kell. Emiatt rengeteget járok pisilni. Nekem úgy tűnik, napi 12 órát pisilek. Alszom 8-at. Marad 4 órám minden másra. Igazán nem mondhatom, hogy unatkoznék.

 

 

Vacsorára kaptam 2 szelet felvágottat és 1 mini margarint. Megkérdezte a nővér, hogy kérek -e kenyeret is. Gondoltam magamban, nem, a tenyeremre kenem a margarint. Meséltem D-nek, szerinte a tenyérben legalább nincs glutén. Valid pont.

 

 

Szerintem már 10 körül aludtam, de nagyon sokszor ébredtem arra, hogy pisilnem kell. Nem unatkozom.

süti beállítások módosítása